رفتن به محتوای اصلی
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲۲ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم مطرح کرد:

هزینه 3000 میلیارد ریالی تملکات تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار صدوقی در قم

هزینه 0۳۵۰ میلیارد ریالی تملکات تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار صدوقی در قم
مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: برای احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار صدوقی و بلوار فردوسی 3000 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قم بابت تملک هزینه شده است.

به گزارش واحد خبر منطقه 4 شهرداری قم، علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی با اشاره به اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح محور فردوسی و بلوار آیت الله صدوقی، مدت زمان اجرای این پروژه را ۱۵ ماه دانست و اظهار کرد: در مسیر اجرای این پروژه حدود ۲۰ قطعه زمین و ملک به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع قرار داشت که با هزینه‌ای بالغ بر 3000 میلیارد ریال تملک شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۷۰۰ متر با مالکین توافق ماده ۱۰۱ انجام شد، افزود: هزینه اجرای پروژه جدا از این هزینه‌های مرتبط با تملک از سوی معاونت عمرانی شهرداری قم کارسازی شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه و اتصال خیابان یاسمن به بلوار فردوسی بخش دیگری از رینگ مرکزی قم تکمیل شد که نقش بسزایی در کاهش ترافیک و مدت زمان سفرهای درون شهری خواهد داشت.

اقبالیان تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح نیک‌اندیش تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و سه تقاطع غیرهمسطح دیگر در میدان‌های مرجعیت، سپاه و صدوقی در دستور کار قرار دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تهیه طرح و نقشه به زودی عملیات عمرانی پروژه‌ها آغاز خواهد شد.


منبع مطلب: واحد خبر منطقه 4 شهرداری قم
https://qom.ir/MYPlR